استقبال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از طرح " مسجد پایگاه قرآن"
استقبال کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان از طرح " مسجد پايگاه قرآن"
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان:

استقبال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از طرح " مسجد پایگاه قرآن"

حجت الاسلام حاجتي با اشاره به اجراي طرح ملي " مسجد پايگاه قرآن" از استقبال کانون‌هاي مساجد استان از اين طرح خبر داد.
شناسه خبر : 58983 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی " مسجد پایگاه قرآن"  گفت: این طرح با برپایی کرسی‌های تلاوت در مساجد استان درحال اجراست.

 

وی با اشاره به استقبال کانون‌های مساجد استان از این طرح ملی افزود: اجرای این طرح موجب رونق فعالیت‌های قرآنی در مساجد و مشارکت فعالانه اعضای کانون در اجرای آن شده است.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه در اجرای کرسی‌های تلاوت از قاریان مسجدی بهره گرفته شده است اظهار کرد: تاکنون 116  نفر از قاریان استان با ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد مشارکت خود را در اجرای طرح اعلام کرده‌اند.

 

وی ثبت‌نام و عضویت در سامانه بچه‌های مسجد را از شروط اساسی در این طرح اعلام کرد و ادامه داد: قاریان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس اینترنتی https://bachehayemasjed.ir/ از  طریق صفحه مشخصات کارتابل ایجاد شده، اقدام به تکمیل اطلاعات کرده و و برای حضور در کرسی‌های تلاوت اعلام آمادگی کنند.

 

ضویت در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.irیکی از شروط اصلی مشارکت در این طرح است که در این زمینه هر یک از قاریان می توانند، با ورود به سامانه بچه های مسجد، از طریق صفحه مشخصات کارتابل ایجاد شده، اقدام به تکمیل اطلاعات نموده و برای حضور و تلاوت در جلسات قرآنی اعلام آمادگی کنند.